Amerika Gerçeği


Neden Amerika Gerçeği?  Aslında saytın adını Amerika rüyası diye düşünmüştüm. Rüya gerçeğe dönüşünce fikrimi deyiştim.
 Ama her kesin rüyasıdır ve bu rüya gerçek olunca da ?
 İzlediğimiz flimlerden bilindiği kadarıyla bazen savaş, kötülük, kavga, doğruluk, ayrılmış aileler ve ya çocukları icin her şeyi göze alan anne baba, bazen terörün kaynağı, bazen terörle savaşan tek ülke pozisyonları. Aklımıza gele bilecek her konu işlenmiştir bu flimlerde. Bunun ne kadarı gerçek, ne kadarı doğru bilinmez. Ta ki buraya gelip de kendin görmeyinceye kadar. 
Flimlerdeki kadar olmasa da bazen flimleri bile aşan çok şey var bu rüyalar ülkesinde. 
Bunun içinde Saytın ismini Amerika Gerçeği diye değiştirdim. Size de bu gerçeği en inçe ayrıntıları ile ve ya  en azından benim gördüğüm kadarını yansıtmak istiyorum. 
 Söz,  yormadan, usandırmadan, bıktırmadan anlatacağım her konuyu. 
İyi okumalar!



Category:

3 yorum:

Ülkü dedi ki...

Sizin bu blogunuz da benimki gibi yeniymiş..Ben de ilk yorumu yazma şerefine eriştim..Yazılarınızı merakla bekliyorum..Bir de sorum olacak,rüya gerçek oldu yazmışsınız;bundan şuan Amerika'da yaşadığınızı mı anlamalıyım?

Adsız dedi ki...

Merhaba, Chicago'ya geleli sadece 2 yil oldu.Yazdiklarinizi okurken, sasirdim.Cunku; biz cok cok az bir butceyle buradaki yeni hayatimiza baslayip hayal edemiyecegimiz yerlere geldik.Butun RUYALARI ve basarilari gerceklestirmenin tek bir yolu vardir. Ugruna EMEK harcamak. Bu kadar basit... Umarim bir gun sizde bu firsatlar ulkesinde umdugunu bulursunuz... Sevgiler...

kadir dedi ki...

Mrb Sayın Oksüz Abi bende Türkiyede Kayserı ercıyes Unıversıtesınde Ogrencıyım Girişim Üzerine Durduğum Aşikardır Bu Yüzden Araba Kiralama,Reklam Ajanslarının,Website Tasarım Ajanslarının, Market istemlerinin üzerinde duruyorum bunlar hakkında bılgınız oldukca yazarsanız sevınırım yk@otakeru.com

Yorum Gönder